Tuesday 19 December 2017

Snowflake Rudolph Shaker Ornamant


Today I would like to share a Christmas shaker ornament which I made a while ago. I made four in total :) I made all with stamps from Crafty Individuals.

Dzisiaj chciałabym pokazać pierwszy z czterech świątecznych zawieszek tzw shaker boxów, które zrobiłam ze stamplami Crafty Individuals. 
Do tej zawieszki użyłam stempel Snowflake Rudolph CI-332 Crafty Individuals.


I decorated the top with handmade poinsettias, real pine cones, sparkle yarn, some fabric and hand painted jungle bell.

Ornament ozdobiłam domową poisencją, żołędziami, srebrną włóczką oraz dzwoneczkiem, który pomalowałam tak aby wyglądał jakby zardzewiał.


I made ornaments using cardboard cereal boxes and dies. I followed this tutorial - click.
I painted the frame with white paints and crackle medium. I also added frost on the window using a white paint and dry brush.

Zawieszki zrobiłam z kartonu z płatków śniadaniowych wg tego tutorialu.
Ramkę pomalowałam trochę białą farbą i medium pękającym. Okienko pomazałam suchym pędzlem i białą farbą tak aby wyglądało na lekko zasypane śniegiem/pomalowane mrozem.


Have a nice day!
Miłego dnia!
Joanna

8 comments:

  1. All of these ornaments are so pretty Joanna and such a clever idea. Wishing you and your family a peaceful Christmas. Crafty hugs, Sandra xx

    ReplyDelete
  2. Fantastyczny!!!! Cudny!!!!!

    ReplyDelete
  3. Przepiękny shaker box. Cudownie go ozdobiłaś :)

    ReplyDelete
  4. Cudowny jeleń:) I dodatki pięknie dobrane, szczególnie podoba mi się ten "zardzewiały" dzwoneczek:)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...