Wednesday 16 March 2016

Thank You / Runner-up in Card Designer of the year 2015!

Dzisiaj chciałabym podzielić się bardzo miłym wyróżnieniem oraz pokazać kartkę, którą wysłałam jako podziękowanie za tę cudną niespodziankę, wyróżnienie i nagrodę.
Moje prace zostały wyróżnione w konkursie Card Designer of the year 2015 zorganizowanym przez magazyn Simply Cards and Papercraft w Wielkiej Brytanii. Bardzo się ucieszyłam, moja córka również, obie się bardzo cieszyłyśmy :-) Wyniki zostały ogłoszone w styczniu.

I took part in Card Designer of the year 2015 competition and I was chosen as one of the runners-up! The results were known at the beginning of the year. I received the prize first! What a surprise it was! :-) The competition was organized by Simply Cards and Papercraft magazine, which is based in The UK. I am so very happy! My daughter held her fingers crossed and was very happy too!
Here is my thank you card I sent to Simply Cards and Papercraft magazine Team :-)


Biała baza kartki jest częścią nagrody, którą otrzymałam. Są to bazy w komplecie z kopertami od Stix2.

I made my card on a white card base, which is a part of the prize I received. The card bases are made by Stix2 and come with envelopes.


Tło na mojej kartce to papier z kolekcji Sekretny Ogród Studio75.
U góry kartki użyłam folder Blooming Wonderful od Crafters Companion.

The background paper comes from Secret Garden Studio75 collecion.
On the top of the card I used embossing folder from Crafters Companion Blooming Wonderful.


Moje domowe kwiaty z papieru czerpanego.

My handmade flowers.


Thank you to stempelek, jedna z nagród, Watercolor Thank You od Stampin Up.

Thank you stamp is one of the prizes I received. It is a stamp from Stampin Up Watercolor Thank You.


Tak wygląda strona w magazynie z wyszystkimi wyróżnionymi uczestnikami (Claire Rhodes-Brandon, pani, która wygrała jest na osobnej stronie). Ja jestem w górnym kąciku po lewej stronie :-)

Here is a page in the magazine with all runners-up. The winner, Clair Rhodes-Brandon, is on a separate page. I am in the top left corner :-))


Taką wspaniałą nagrodę otrzymałam! :-)

Here is my prize bundle I received! :-)


Moja córka, Łucja :-)

And my happy daughter :-)



A to są moje prace, które wysłałam na konkurs. Należało przygotować dwie kartki i jedną pracę nie-kartkę.
Na mojej pierwszej kartce jest ulubiony papier CraftLove Studio75 oraz wykrojnik Victoria and Albert Swirls Crafty Individuals. Tutaj jest post z tą kartką.

Here are my two cards and one anything but a card, which I posted to Simply Cards and Papercraft magazine.
On my first card I used my favorite paper CraftLove from Studio75 and a die cut Victoria and Albert Swirl from Crafty Individuals. Here is a post with this card.


Zrobiłam również zawieszkę, dwustronną, w całości z prezentu załączonego do magazynu Simply Cards and Papercraft. W tym poście ją opisałam klik.

My 3D project was a Christmas ornament I created using a free gift attached to Simply Cards and Papercraft magazine. I have blogged the ornament here.


Na mojej drugiej kartce widać już zauroczenie folderami do embossingu :-) Post z kartką jest tutaj.

Here is my second card, on which I used, for the first time, embossing folder :-) Post with this card is here.


Bardzo dziękuje za odwiedziny i ciepłe słowa :-)
Thank you so much for stopping by and kind comments :-)
Joanna

✿✿✿

Moja kartka podziękowanie w Simple Cards and Papercraft w numerze 149 :-)

My Thank You card was published in Simple Cards and Papercraft issue 149!


25 comments:

  1. Congratulations! Prize well deserved!

    ReplyDelete
  2. Z całego serca Ci gratuluję!

    ReplyDelete
  3. Gratuluję wyróżnienia i nagrody :) A Twoje prace są przecudowne :)

    ReplyDelete
  4. Gratulacje Asiu :) Piękne prace i wspaniała nagroda :)

    ReplyDelete
  5. Huge congratulations to you Joanna. Your cards are always stunning, so pleased for you.
    Julie x

    ReplyDelete
  6. Gratuluję! Zdolniach z Ciebie!

    ReplyDelete
  7. Piękne prace i zasłużona nagroda, gratuluję serdecznie :)

    ReplyDelete
  8. gratulacje :) wyróżnienie zasłużone :) a karteczka piękna :)

    ReplyDelete
  9. śliczne prace, przepiękne kwiatki, gratuluję wygranej :)

    ReplyDelete
  10. Gratuluję Asiu, w pełni zasłużone wyróżnienie! Jestem pod ciągłym urokiem Twoich wyjątkowych prac :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. Serdecznie gratuluję!!! :)

    ReplyDelete
  12. Gratuluję!!! Przepięknie tworzysz :)

    ReplyDelete
  13. Gratuluję! Tworzysz cudeńka, więc wyróżnienie jak najbardziej zaslużone :)

    ReplyDelete
  14. Piękne wyróżnienie, bardzo serdecznie gratuluję :)

    ReplyDelete
  15. Gratuluję :-) tworzyć bardzo piękne cudeńka :-)

    ReplyDelete
  16. Gratuluję :-) tworzyć bardzo piękne cudeńka :-)

    ReplyDelete
  17. Gratulacje - wspaniała nagroda :) Należała Ci się !!!

    ReplyDelete
  18. Gratulacje! Bo jak nie Ty, to kto...? :)

    ReplyDelete
  19. Congratulations! All of your projects are beautiful.

    ReplyDelete
  20. Gratuluję Ci (Wam :)) bardzo :)!!! Super, ale nie jestem zaskoczona, gdyż piękne prace tworzysz, uwielbiam Twoje kwiatki :). Tak trzymaj!

    ReplyDelete
  21. Gratuluję! Nagroda w pełni zasłużona, prace piękne! :)

    ReplyDelete
  22. Gratuluję wyróżnienia w pełni zasłużonego - to miłe że nagradza się najlepsze prace takie jak Twoje!

    ReplyDelete
  23. Just saw this...beautiful cards! You have a great blog of cards!

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...