Friday 25 December 2015

Let it snow

Tegoroczną zimową zawieszkę zrobiłam z dodatków do gazetki o kartkach Simply Cards and Papercraft. W zestawie były stemple i folder do wytłaczania.

This year I have made a Christmas ornament using a free gift set (stamps and embossing folder) from Simply Cards and Papercraft magazine.


Obrazki wewnątrz shaker boxów zaembossowałam białym pudrem opaque white. Gwiazdki na zewnątrz również zaembossowałam białym pudrem ale wcześniej wymieszałam go z brokatem glamour dust. Ładnie się mienią.

 I have stamped images inside the shaker box and heat embossed in white. The stars around I have heat embossed too but added to the white powder some glamour dust so they sparkle.


Druga strona zawieszki z bałwankeim.

Here is how the ornament looks from the back.


Zawieszkę - shaker box, zrobiłam wg. kursu, który opisałam w tym poście - klik.

I have made my winter shaker box ornament the same way like baubles's tutorial, which I posted here - click.

✿✿✿

Z folderu, który był w zestawie zrobiłam taką karteczkę.

And here is a card with the embossing folder, which was in the free gift set.



✿✿✿

A tu jeszcze karteczka świąteczna z bombką i wytłoczonymi gałązkami. Już nie z gazetkowego zestawu.

One more Christmas card with a Nativity bauble and dry embossed forest tree branches. These are not from the free gift set.


Tło w bombce wycięłam z białego brokatowego kartonu.

The background in the bauble I die cut from white glittered card stock.


Miłego świątecznego dnia :-)
Have a nice Christmas Day!
Joanna

✿✿✿

Moja zimowa kartka 'Merry & Birght' w Simply Cards and Papercraft magazine issue 144 :-)

My 'Merry & Bright' card was published in Readers' Gallery in Simply Cards and Papercrafs issue 144. :-)


21 comments:

  1. Przepięknie. Aż by się chciało mieć taki widoczek za oknem :)
    Spokojnych, dobrych i pełnych ciepła świąt Joasiu.

    ReplyDelete
  2. rewelacyjne jest wszystko co stwożyłaś

    ReplyDelete
  3. Radosnych świąt, wszelkiej pomyślności w nowym roku.

    ReplyDelete
  4. All beautiful!
    Have a great Christmas day!

    ReplyDelete
  5. Z okazji świąt Bożego Narodzenia życzę
    dużo zdrowia, radości z dnia codziennego,
    awansu w życiu zawodowym oraz powodzenia w życiu prywatnym
    Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
  6. Śliczne karteczki, a zawieszka jest po prostu boska! Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
  7. Śliczne prace! Cudny shaker box :)
    Radosnego świętowania życzę :)

    ReplyDelete
  8. Jest piękna :)
    Radosnych Świąt :)

    ReplyDelete
  9. Piękna, tak jak i pozostałe świąteczne z poprzednich postów! Oglądam i oglądam...
    Wesołych Świąt! Powodzenia w Nowym Roku! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  10. Twoje Asiu shaker boxy są cudne i wyjątkowe :) wszystkie piernikowe karteczki także bardzo mi się podobają :) widzę, że pomysłów na wykrojnik szopki Ci nie brak ;) śliczna kartka :) Radosnych świąt w Polsce Asiu :) :) :)

    ReplyDelete
  11. Prześliczne, idealne :) cudownych świąt Asiu :)

    ReplyDelete
  12. Mam postanowienie na nowy rok, że bardzie zajmę się papierowymi tworami. Na pewno będę potrzebowała Twojej pomocy i inspiracji. Pozdrawiam świątecznie.

    ReplyDelete
  13. cudowne ... no wiem to mało ale napatrzeć się nie mogę ...

    ReplyDelete
  14. Very beautiful projects...hugs Ada

    ReplyDelete
  15. Przepiękne prace! Radosnych, ciepłych Świąt!!!!

    ReplyDelete
  16. Wszystkie prace śliczne:)
    Życzę zdrowych i pogodnych
    Świąt Bożego Narodzenia.
    Ania

    ReplyDelete
  17. Jakie śliczności pokazujesz Asiu :)
    Życzę wspaniałych, ciepłych, niezapomnianych świąt :)

    ReplyDelete
  18. Obie prace piękne. Zyczę Ci wesołych Świąt

    ReplyDelete
  19. Oooh this is really adorable Joanna!!!
    You have really beautifully used this free set of stamps and embossing folder, I love the result!
    I'm going to look at your tutorial on how you did your ornament, thank you.
    Big hugs to you, Coco xxx

    ReplyDelete
  20. Cudowne prace! Karteczki przepiekne! Radosnych Świąt życze Asiu Tobie i Twoim bliskim

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...