Saturday 18 May 2013

Kartka bajkowa / Fairy tale card

Lift cudnej kartki Kobens w zabawie mamajudo Lift project part. 11.
I have made my card for mamajudo Lift project part.11. It's a lift of Kobens's beautiful card.


Starałam się bardzo zwijać papier ale w końcu podwinęłam go tylko pod spód, boki kartki troszkę powyginałam tu i tam. Cały czas przyglądając się orginałowi, pięknej kartce Kobens :) Koło nóżek dziewczynki (Prima Fairy Rhymes) pocieniowałam tuszem szarym Pumice Stone Distress.
I have done my best to roll the paper the way Kobens does :) All the time I was picking at the beautiful original :) I have shaded the are where the little fairy is standing with Pumice Stone Distress ink.


Dla odmiany zamiast różyczek zrobiłam stokrotki. Na środki dodałam pociętą dratwę.
I have added hand made daisies and as a center I added natural twine.



***********

Kilka zdjęć środka z dratwy.
I have taken some pictures to show the twine center.

Dratwę pocięłam w tycie kawałeczki i wkleiłam w środki stokrotek. Stokrotki przygotowałam tak samo jak poisencje. Moje stokrotki wyciełam wykrojnikiem Chery Lynn Daisy Strip.
I have cut twine in tiny pieces and added in the centers of the daisies. I have prepared flowers the same way like poisenttias. To die cut daisies I used Cherry Lynn Daisy Strip die.





Gotowa stokrotka :)
Ready daisy :)


Dziękuję za miłe komenatrze i odwiedziny :)
Serdecznie pozdrawiam. Miłego wieczoru.
Thank yo for stopping by and for nice comments too :)
Joanna




ps. Tak wygladaja stokrotki zrobione wykrojnikiem La La Land 'Water Lily'
Here are daisies which I have made using La La Land Water Lily die.






A tak wygladaja stokrotki zrobione przy pomocy wykrojnika Memory Box 'Fabuolus Pholx'.
These daisies I made using Memory Box die Fabulous Phlox.






A te stokrotki zorbilam, z tego samego wykrojnika jak w tym poscie powyzej, Cheryy Lynn Daisy Strip.
And here are made with Cherry Lynn die 'Daisy Strip'.



64 comments:

  1. One more great tutirial!!!! Thank's))

    ReplyDelete
  2. Piękna kartka, ślicznie poukładałaś papier :) Stokrotki są cudne :))

    ReplyDelete
  3. Cudowna karteczka a stokrotki z ta dratwą bardzo pomysłowe:)

    ReplyDelete
  4. Cudne stokrotki... i cała kartka... ach i och ;))

    ReplyDelete
  5. Fantastyczna kartka i genialny pomysł na wykorzystanie dratwy - dzięki niemu stokrotki zyskały na wyjątkowości i oryginalności :)

    ReplyDelete
  6. A ja dumam nad tym jak pomysłowo wypełniłaś środki kwiatów- nie wpadłabym na to,że drobno ścięta dratwa da taki fajny efekt : )

    ReplyDelete
  7. Fantastyczna karteczka - niezwykły pomysł! A kwiatuszki bardzo pomysłowe :)

    ReplyDelete
  8. Kartka jak zwykle niepowtarzalna:) Jesteś niesamowita:)

    ReplyDelete
  9. Śliczna karteczka. Stokrotki są cudne. A patent z dratwą jest genialny. :)))

    ReplyDelete
  10. Wspaniałości tu ciebie! Kartka cudowna!!!

    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  11. Cudowna kartka, pomysł z dratwą superowy,wielkie brawa.
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  12. Bajecznie cudna karteczka. I super pomysl z kawaleczkami dratwy do stokrotek!

    ReplyDelete
  13. Прекрасные ромашки!!! Замечательная открытка!!!

    ReplyDelete
  14. kartka imponująca! Delikatna , żywa , wyjątkowa. Pomysł ze środkiem kwiatuszka świetny ! POzdrawiam

    ReplyDelete
  15. Będę się powtarzać, ale jesteś mistrzynią, zakochałam się w Twoich kartkach :).

    ReplyDelete
  16. Bardzo ładna kartka a stokrotki idealnie pasują do małej dziewczynki.

    ReplyDelete
  17. Cudny lift! Śliczne stokrotki zrobiłaś! Pomysł ze środkiem wykorzystam . pozdrawiam

    ReplyDelete
  18. bardzo mi się podoba Twój lift! kwiatuszki cudne, środki pomysłowe a pomysł do wykorzystania :)) pozdrawiam

    ReplyDelete
  19. Karteczka prezentuje się wspaniale,a pomysł z wykorzystaniem dratwy - fantastyczny :-)

    ReplyDelete
  20. karteczka przepiękna bardzo romantyczna a kwiaty mistrzostwo:)pozdrawiam

    ReplyDelete
  21. U Ciebie jak zawsze przepiękna karteczka z cudownie wykonanymi kwiatkami.

    ReplyDelete
  22. swietny pomysł pozdrawiam ciepluteńko

    ReplyDelete
  23. Niby to wszystko takie proste, ale przecież nie da się! No nie da:D Zawsze podglądam Twoje karteczki i się dziwuję, jak można coś tak perfect wykonać. Piękności:)

    Przy okazji, troszkę nieśmiało, zapraszam do mojego małego sklepiku, na słodkie rozdanie:) http://pracownia-i-kropka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Asiu kolejne przecudna karteczka :) kiwatuszki sa cudne takie delikatne i wygladaja jak prawdziwe :)

    ReplyDelete
  25. Stokrotki są perfekcyjne!!! Kartka cudna, ale to wiesz;)

    ReplyDelete
  26. Uwielbiam do ciebie zaglądać... karteczka cudna i zawsze coś nowego można podpatrzyć :) Pomysł z dratwą na pewno wykorzystam :)

    ReplyDelete
  27. Świetny lift, niby wierny, a jednak nie do końca. Jak zwykle pięknie dopracowałaś wszystkie detale :)
    Dzięki za podzielenie się sztuczką z dratwą :)

    ReplyDelete
  28. Ślicznie wyglądają te warstwy papieru i stokrotki :-)))

    ReplyDelete
  29. Niezmiennie Twoje karteczki zawsze mnie zachwycają. Jak tam twoje pelargonie angielskie? bo moje właśnie zakwitły. W tym roku dokupiłam sobie białą, cieplutko pozdrawiam

    ReplyDelete
  30. You do gorgeous work. Your flowers are always stunning. Thank you for sharing your techniques.

    ReplyDelete
  31. Bjkowa zdecydowanie:-) cudne fałdeczki papierowe, a najpiękniejsze to stokrotki....super kursik!

    ReplyDelete
  32. piękna ,bajeczna kartka!!!
    dzięki za wszystkie ostatnie kursiki:)

    ReplyDelete
  33. Beautiful card Joanna. Thanks for a great tutorial too. Hugs Rita xxxxx

    ReplyDelete
  34. Piękna...cudne kwiateczki i papierowe zakładeczki...

    ReplyDelete
  35. Świetna kartka! Zakochałam się w tych stokrotkach:) Jesteś Mistrzynią w tworzeniu kwiatków:)

    ReplyDelete
  36. Piekna karteczka, wspaniały pomysł Asiu na środeczki stokrotek - na pewno skorzystam:))

    ReplyDelete
  37. Ach... Ja mam wciąż na tapecie Twój przepis na MAKI, ale czas mi się kurczy, jeszcze nie skorzystałam, nie było kiedy, ale mam w zakładeczce i w pamięci :)
    Kartka przepiękna

    ReplyDelete
  38. Ach te twoje kwiatki:):)A karteczka super, taka ukryta zasłonka mi się skojarzyła.....:)

    ReplyDelete
  39. Bardzo ładny ten lift :)fajnie wygląda podwinięty papier, a stokrotki zachwycają :)

    ReplyDelete
  40. Świetna kartka. Uwielbiam Twoje kwiaty, takich stokrotek jeszcze chyba nie widziałam, cudne :).

    ReplyDelete
  41. Śliczna kartka i świetny kurs na stokrotki :)

    ReplyDelete
  42. Super kartka i swietne stokrotki:)

    ReplyDelete
  43. Pani ma takie inne ,ciekawe te prace. Super :)

    ReplyDelete
  44. Niezwykła kartka i przepiękne stokrotki. Pozdrawiam serdecznie Asiu. Chyba sie wkrótce przestawie z Twoich różyczek na stokrotki ;)

    ReplyDelete
  45. Zupełnie jak z krainy baśni :) Prześliczna jest, a te Twoje ręcznie robione kwiatki cały czas wprawiają mnie w zachwyt:):)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  46. Cudowna, świetne są te podwinięcia kartki :)

    ReplyDelete
  47. Asieńko, jestem na nowym miejscu. przeszłam po cichu

    ReplyDelete
  48. Śliczna karteczka:) i cudne stokrotki :)

    ReplyDelete
  49. podziwiam, takie cuda robisz!

    ReplyDelete
  50. Te Twoje kwiaty są po prostu genialne!!!!

    ReplyDelete
  51. What a beautifull card!!!
    And a great tip, thanks!
    Love,
    http://littlecreass.blogspot.be

    ReplyDelete
  52. Cudeńko :)) dzięki za podzielenie się "trickiem" :)

    ReplyDelete
  53. Świetna! a kwiatuszki obłędne :)

    ReplyDelete
  54. Pomysł ze sznurkiem genialny! Z pewnością wykorzystam!

    ReplyDelete
  55. Loved your flower center idea. Have pinned it here:Flower making Tutorials

    ReplyDelete
  56. cuda........

    z jakiego papieru robiłaś te stokrotki, bo moje nie chcą stać tylko robią się płaskie po sklejeniu

    ReplyDelete
  57. Cudne, cudne, cudne... przeglądam Twoje kursiki na kwiatuszki:) są świetne - i kursy i kwiaty i kartki :)) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  58. Bardzo piękne kwiatuszki !
    Z czego Pani robi stokrotki, czy to materiał czy papier czerpany ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :-))
      Kwiatki robię z papieru czerpanego.

      Delete
    2. Dziękuję za odpowiedź :)
      Cudowne te kwiatuszki :)

      Delete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...