Monday 5 November 2012

Kartki Świąteczne

Kolejne dwie, jedna z girlandą z malutkich serc.


Serduszka to tekturki Stempell&Kartoon. Pomalowałam je farbką akrylową antyczna biel i zaembossowałam 'na sucho' przy pomocy bawełnianej koronki. 


Na drugiej kartce są skrzydła anielskie. Skrzydła również pomalowałam, zaembossowałam i ozdobiłam złotym brokatem na brzegach.



A tutaj moja mała kolekcja kartek świątecznych.


Na kartkach odbiłam stempelek 'Hej kolęda, kolęda!!!' Stempell&Kartoon. W tym poście opisłam jak robię poisencje. Chciałam wspomnieć jak embosować z koronką, może akurat ktoś nie słyszał jeszcze o tym sposobie. Ułożyłam 'kanapkę' do Big Shot'a tak jak robię to chcąc wykroić cienkim wykrojnikiem (typu np. Marianne Design). Na kartonową wycinankę położyłam zamiast wykrojnika bawełnianą koronkę.

Chciałabym pochwalić się Wam jaki piękny obraz kupiłam na aukcji charytatywnej dla Marcinka.  Papieża Jana Pawła II namalował pan Paweł Rosiak 'Rochas'Dziękuję. Obraz jest wielkości 50cm na 70cm. Teraz jest u naszej mamy, ale mam nadzieję, że niedługo zabiorę go do naszego domu.


Obraz bardzo mi się podoba. Dawno temu przeglądając magazyn dla kobiet, natknęłam się na piękne zdjęcie Papieża Jana Pawła II i wyrwałam je. Ten obraz jest taki sam jak zdjęcie, które zostawiłam na pamiątkę.

Dziękuję za miłe słowa i odwiedziny. Miłego wieczoru 
Joanna

50 comments:

  1. Zachwycająca kolekcja !!!
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    ReplyDelete
  2. Jak zawsze ślicznie:) Bardzo fajne świąteczne karteczki. A obraz naprawdę gratuluję wylicytowania, podejrzewam, że na żywo jest przepiękny.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Twoja poisencja zachwyca ... przepiękna kolekcja świątecznych kartek.

    ReplyDelete
  4. Asieńko. Karteczki są cudne. Takie delikatne i subtelne. Gratuluję obrazu. Jest w nim coś takiego czego nie potrafię określić.Po prostu jest piękny. Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    ReplyDelete
  5. Twoje świąteczne kartki są urocze i pełne elegancji; poinsecje zachwycające!!!

    ReplyDelete
  6. Piękne karteczki !
    Ach te poisencje będą znowu mi się śniły,hi hi
    Obraz cudowny-pełen skupienia i zadumy,nie da się przejść obok obojętnie
    Jakby co to mam kilka wzorów z papieżem na xxxx
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO

    ReplyDelete
  7. Kartki - cudeńka :) A obraz piękny

    ReplyDelete
  8. Cudne kartki:)
    Piękny obraz:)
    Wszystko u Ciebie ma klimat:)

    ReplyDelete
  9. Prześliczne kartki! Prześliczne...

    ReplyDelete
  10. Świetne karteczki! Pięknie wyglądają na nich tekturki. Karteczka z serduszkami podoba mi się najbardziej:) Piękny obraz Ojca Świętego!

    ReplyDelete
  11. Piękna kolekcja delikatnych karteczek. Świetnie wyglądają wszystkie wytłaczane koronką elementy :)

    ReplyDelete
  12. Przepiękne są, dobrze, ze do świąt jeszcze daleko, bo z pewnością doczekam się kolejnych Twoich świątecznych kartek :)

    ReplyDelete
  13. Cudne... Ciepłe... Świąteczne...

    ReplyDelete
  14. Przesliczne są...delikatne bardzo....wspaniałe.
    Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  15. Świetny pomysł z embossowaniem przy pomocy koronki! Dziękuję za podzielenie się nim :)

    Kartki jak zwykle subtelne, delikatne, takie Twoje :) Piękne!

    ReplyDelete
  16. Śliczna kolekcja karteczek, są takie delikatne :))

    ReplyDelete
  17. Asiu są śliczne jak zawsze:)Piękne i delikatne:)Jedyne w swoim rodzaju:)Obraz śliczny:)

    ReplyDelete
  18. Joanna,
    Beautiful their work Christmas. Thanks for sharing with us.
    Have a great week!

    ReplyDelete
  19. Serduszkowa girlanda śliczna i te Twoje kwiaty - gwiazda betlejemska jest cudna:) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  20. Przepiękne, pomysłowe kartki!
    Obraz też zachwyca i przypomina tamten czas, gdy Ojciec Święty był z nami:)

    ReplyDelete
  21. ta seria kartek jest naprawdę wyjątkowa :)

    ReplyDelete
  22. Ależ wspaniałe te karteczki! Nie wiem co mam napisać, tyle słów mi się ciśnie ...naprawdę mi się podobają!

    ReplyDelete
  23. Kartki są cudowne! Najbardziej podoba mi się jednak ta z serduszkami :D. Do nich mam zdecydowaną słabość :D. A obraz piękny.. było warto :).

    ReplyDelete
  24. Kartki są cudowne a obraz boski Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  25. Cudowne karteczki bardzo delikatne , a zarazem pełne uroku świątecznego.

    ReplyDelete
  26. Osiągnęłaś niespotykany rezultat tym sposobem "na koronkę".Jasne kolory stwarzają miłe wrażenie!Cudowne karteczki!Pozdrawiam

    ReplyDelete
  27. C U D O W N E!!!! kocham Twoje kwiaty, Twój styl! Po prostu bosko!!!!!

    ReplyDelete
  28. Asiu przepiękne klimatyczne karteczki:)dziękuję za podzielenie się z nami kursami i pomysłami na embosing za pomocą koronki. gratuluję wylicytowania obrazu jest przepiękny a szczyt celny:)pozdrawiam

    ReplyDelete
  29. Jakaż piękna kolekcja ! W ślicznej kolorystyce, masz dar do delikatnych , eterycznych prac !
    Gratuluję aukcji wygranej ! Obraz wspaniały, zapewnie wniesie do Waszego domu radości i łaski...
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  30. Niesamowite.. inne, cudowne, delikatne.. No i wiadomo.. ta ze skrzydłami... ach...!!!

    ReplyDelete
  31. Надзвичайно красива колекція, але найбільше мене вразила листівка з крильцями. Супер!

    ReplyDelete
  32. Piękne, delikatne i nastrojowe te Twoje kartki świąteczne!

    ReplyDelete
  33. Wyszły cudnie i w jakiej pięknej tonacji : )

    ReplyDelete
  34. Piękne kartki! Serduszkowa girlanda jest świetna, delikatna i idealnie wpasowała się w karteczkę :)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  35. Przepiękna kolekcja kartek! Piękny obraz wylicytowałaś!

    ReplyDelete
  36. znów coś nowego i oryginalnego, cudne kartki
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  37. Niezła produkcja! Piękne są! :))

    ReplyDelete
  38. o twoich kartach i kwiatach mozna powiedziec tylko jedna BOSKIE ale mam pytanko jak ty je pakujesz do kopert.:)

    ReplyDelete
  39. Wspaniałe karteczki - każda jedna:))

    ReplyDelete
  40. Dziękuję za miłe słowa :):)
    ps. Wiola Pa, do kartek zawsze robię pudełko, pudełko wkładam do koperty bąbelkowej i tak wysyłam.

    ReplyDelete
  41. Wspaniałe kartki, tylko Ty tak potrafisz, jedyne w swoim rodzaju!

    ReplyDelete
  42. Witaj Asiu! Zajrzyj do mnie koniecznie, na moim blogu czeka maleńka niespodzianka dla Ciebie :)

    ReplyDelete
  43. No padłam po prostu... Te karteczki są cudowne!!
    A ta z gorlandą z serc jest przepiękna :)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  44. piękny obraz, a karteczki sama wiesz... :))

    ReplyDelete
  45. te karteczki są .... przepiękne ! tylko tyle mogę wmyśleć :)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...