Friday 9 February 2018

Happy 21st Birthday


Today I would like to share a card for 21st birthday. I added on my card beautiful filigree numbers from a new die set Spellbinders S6-141 - Filigree Numbers from 3D Vignettes collection.

Dzisiaj chciałabym pokazać kartkę z okazji 21wszych urodzin. Na kartkę dodałam numer 21 z zestawu Spellbinders S6-141 - Filigree Numbers, który jest w nowej kolekcji 3D Vignettes.


Some flowers on my card are handmade by me using paper and some are fabric ones which I altered a bit. Papers on my card are from Scrap and Me Romantic Garden collection.

Część kwiatków zrobiłam sama z papieru a część jest z materiału i trochę przeze mnie przerobione. Papiery na mojej kartce są od Scrap and Me Romantic Garden.


❋❋❋


Please join in Amazing Paper Grace Blog Hop --- click HERE for details.

Zapraszam serdecznie na Blog Hop z Amazing Paper Grace --- szczegóły w tym poście.

❋❋❋


Thank you so much for stopping by.
Dziękuję bardzo za odwiedziny i miłe słowa.
Joanna

7 comments:

  1. Przepiękna karteczka! Cudne kwiaty i śliczne są te ażurkowe cyferki :)

    ReplyDelete
  2. Beautiful card, Joanna! Love those flowers and fresh colors!
    Greetings,
    Mihaela

    ReplyDelete
  3. Prześliczna, lekka i delikatna karteczka :) Ażurowe cyferki wspaniale dodały lekkości i wdzięku :)

    ReplyDelete
  4. STUNNINGLY BEAUTIFUL, Joanna!!! I LOVE the pinks & your flowers! Those numbers look WONDERFUL! I didn't realize they were so big! About the size I am needing now, & I LOVE that they are filigree too! ;)

    ReplyDelete
  5. Cudowna!!! Śliczne te ażurkowe cyferki!!

    ReplyDelete
  6. Jest przecudowna! Co za kolory!

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...