Wednesday, 2 August 2017

Isadora Flowers


Na mojej dzisiejszej kartce znalazł się bukiet z kwiatków z wykrojnika Isadora Trinkets S4-791 na tle, które zrobiłam z czterech Fanned Trinket elementu, który jest również w tym zestawie wykrojnków.

I would like to share a card with a bouquet of Isadora flowers. I made the flowers using a flower die from Isadora Trinkets S4-791 die set.
For the background I used four Fanned Trinkets also from this die set.



Serdecznie pozdrawiam.
Thank you so much for stopping by.
Joanna

9 comments:

  1. Jejciu! Jaka piękna kartka! Zawsze podziwiałam te misternie sklecone bukieciki. Prawdziwe cudo!

    ReplyDelete
  2. CUDOWNA!! Śliczne kolorki, ażury i kwiatuszki!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Ażurowe tło cudnie podkreśla urodę kwiatów :-D

    ReplyDelete
  4. Bukiet z drobnych kwiatuszków misternie ułożony- sliczny! A ażurowe tlo wygląda jak wydziergana na szydełku serwetka ☺

    ReplyDelete
  5. Przecudowna karteczka! Kwiaty są niesamowite :)

    ReplyDelete
  6. Nie potrafię ukryć zachwytu widząc takie cudo!A bukiecik nie mógł otrzymać piękniejszych kolorów!

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...