Wednesday 4 January 2012

Z okazji urodzin

Pierwsza kartka z napisem I thought and I thought... then I forgot, jest dla koleżanki na urodziny. Napis oznacza: pamiętałam, pamiętałam i zapomniałam... ;) Faktycznie zapomniałam i kartka dotrze do koleżanki dużo spóźniona.





I thought and I thought... then I forgot to stempelek z zestawu  Personal Impressions , a All the best (wszystkiego najlepszego) to stempelek Friskas. Tło na kartkach to kolekcja świąteczna Happy Holidays, Fancy Pants (scrapek.pl). Najpierw wycięłam odpowiedniej wielkości ozdobny papier, a później odcięłam wąski pasek, i tak powstała linia na odzielająca napis i kwiaty. Obie kartki zrobiłam na czarnej bazie, kartonie z Montażowni.
Różyczki zrobiłam wg tego przepisu, a stokrotkę ze sztruksowym środkiem wycięłam wykrojnikiem Spellbinders Daisy Heads i złożyłam wg przepisu Arlene :) Gałązki wycięłam nowym-urodzinowym wykrojnikiem Spellbinders Foliage :)

I have choosen Fancy Pants Happy Holidays collection papers for backgrounds as I love these bright colors. First I cut the paper to fit the base of the card and then I cut off a strip. Glued all together and got the line dividing the sentiment and flowers. I used Spellbinders Foliage die to cut the branches and Spellbinder Rose Creation to make roses. I posted tutorial for roses here. To make daisy I used Spellbinders Daisy Heads die and tutorial by Arlene. I added corduroy brad as a centre of the daisy. The sentiment stamp I thought and I thought... then I forgot is by Personal Impressions and All the best by Friskas.

Dziękuję za miłe komentarze pod postem z kartkami drzwiczkami do Tajemniczego Ogrodu :)
Serdecznie pozdrawiam,
Joanna

43 comments:

  1. Asiu! Cudowne!!! Takich kartek z napisem "zapomniałam" to i ja powinnam mieć z tuzin w zapasie;)
    Te papiery na tło są prześliczne! No a kwiaty to już wiadomo- mistrzostwo:)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam Twoje kwiaty, wyglądają jak świeżo ścięte w ogrodzie... Piękne...

    ReplyDelete
  3. Świetny stempel!! Myślę, że przydałby się niejednej z nas!!
    kartki cudowne! Ten papier jest niesamowity! Świetne połączenie kolorów.. :)

    ReplyDelete
  4. prześliczne karteluszki!!!:)

    ReplyDelete
  5. stempelek rewelacja, kwiaty - wiadomo ;) Mnie jednak najbardziej ty razem urzekł pomysł z odcięciem "marginesu" i stworzenie linii - GENIALNE! Tak genialne w swej prostocie, że aż trudne... ;)|

    ReplyDelete
  6. Piękne, bardzo klimatyczne kartki!
    No, a kwiaty- CUUUDOWNE:)

    ReplyDelete
  7. No uwielbiam, uwielbiam te twoje kompozycje kwiatowe!

    ReplyDelete
  8. Świetny ten napis :) tj. baardzo praktyczny, a karteczki piękne :)

    ReplyDelete
  9. I znowu brak mi słów :) stempelek świetny, a że kwiatki rewelacyjne to wiadomo i że całość genialna to też wiadomo :)

    ReplyDelete
  10. Asiu, co tam jakieś spóźnienie - piękna jest i już!:)
    Kwiatuchy jak zawsze powalają:)

    ReplyDelete
  11. Lepiej późno niż wcale, taka kartka to czy przed czy po czy w trakcie zawsze będzie miłym upominkiem i wyrazem pamięci. :) Papier masz cudny, dla mnie wygląda jak materiał

    ReplyDelete
  12. Kilka kwiatuszków (cudnych), jakieś listeczki (śliczne) i proszę jakie piękne karteczki :D

    ReplyDelete
  13. Cudne, a ta pierwsza jak pięknie ma cieniowane kwiaty i kolor tła- super : )

    ReplyDelete
  14. Oj Asiu dobra duszko- dzięki za poradę,będę próbować...I pewnie pytać.Ja też poszalałam z tymi stemplami...W Scrappo też są świetne...

    ReplyDelete
  15. Bardzo sympatyczne karteczki =] Ślicznie się prezentują...

    ReplyDelete
  16. Może karteczka dotrze spóźniona, ale z pewnością sprawi koleżance wiele radości, bo jest przepiękna :) Druga jest równie piękna, uwielbiam te Twoje stokrotki ze sztruksem :)

    ReplyDelete
  17. All so beautiful that I could not choose!

    ReplyDelete
  18. Kartki są cudne, ta spóźniona na pewno będzie miłym zaskoczeniem :)

    ReplyDelete
  19. Ach te kwiaty! Napatrzeć się nie można:)Piękne karteczki Asiu:)

    ReplyDelete
  20. Kolejne śliczności. Asiu Twoje kwiaty spędzają mi sen z powiek.
    Nieustannie podziwiam.

    ReplyDelete
  21. bardzo mi sie podobaja sliczne tlo i piekne kwiaty

    ReplyDelete
  22. Prześliczne kartki, delikatne i zarazem wyraziste! CUDA :)) Asiu, przepięknie dziękuję ci za karteczki, wczoraj doszły: tę z życzeniami i tę cudowną z kwiatami, to istne cudeńko, jesteś naprawdę kochana!! Najserdeczniej cię pozdrawiam i dziękuję, że pamiętałaś o mnie :))

    ReplyDelete
  23. Kartki prezentują się wspaniale! Szczególnie urzekły mnie kolory:)

    ReplyDelete
  24. Mistrzowsko wykonane kwiatuszki. Przepiękne kartki!

    ReplyDelete
  25. Przepiękne kartki Asiu!! uwielbiam te kwiaty ze sztruksowym środkiem :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  26. Przepiękne kartki :) jestem zauroczona!

    ReplyDelete
  27. Zachwycające - jak wszystkie pozostałe...

    ReplyDelete
  28. Jak to jest, że Twoje kwiatuszki są już nam dobrze znane, a za każdym razem urzeka mnie ich oryginalność? Cudownie.

    ReplyDelete
  29. Kwiatki jak zwykle to dzieło sztuki a napis na pierwszej kartce to faktycznie przydałby się nie jednej z nas. To takie ładne i subtelne przeprosiny:)
    Pozdrawiam i dziękuję za wizytę na moim blogu.

    ReplyDelete
  30. Zastanawiam się jaki jest sekret Twoich kartek, minimum środków, maksimum efektu ;) Podziwiam i podziwiam :)

    ReplyDelete
  31. Jak zwykle piękne kompozycje kwiatowe! Koleżanka na pewno zostanie udobruchana, mimo że życzenia po terminie :))

    ReplyDelete
  32. Kartki są śliczne! Dziękuję za udział w moim candy. Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  33. kartka przepiękna, koleżanka będzie zachwycona:)

    ReplyDelete
  34. Asiu dziękuję za odwiedziny i życzę Ci szczęścia w losowaniu. Twoje karteczki z kwiatkami to mistrzostwo świata. Serdecznie pozdrawiam.

    ReplyDelete
  35. Śliczne kartki z przepięknymi kwiatkami:)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...