Monday 9 March 2015

Motyle / Butterflies

Serdecznie zapraszam na marcowe wyzwanie na blogu Crafty Individuals. Tematem są zwierzęta, świat zwierząt. U mnie motylki. Na pierwszej kartce motyl Crafty Individuals Lacewing Butterfly, który umieściłam na kartce techniką 'inlaid' oraz motylki z zestawu stempli CI-364 i malutki z CI-292, które zaembosowałam na gorąco na kalce.

Today I have two cards to share for March challenge at Crafty Individuals blog. This month theme is 'The Animal World'. There are on my cards beautiful butterflies. On the first one I added a butterfly, Lacewing Butterfly, using the inlaid technique. I also added two butterflies from stamp set CI-364 and the tiny one comes from CI-292. I heat embossed butterflies on a vellum.




Na obu kartkach u dołu bukietów ułożonych z domowych kwiatów, dodałam gałązki z wykrojnika In the glided cage Crafty Individuals.

On both cards I added handmade flowers and brunches from In the glided cage die CI.




✿✿✿ 

Bardzo mi miło podzielić się z Wami super wiadomością :) Miałam przyjemność przygotować kartki dla Crafty Individuals, które ukazały się w Die-Cutting Essentials 2.

Today I would like to share a great news :) I had a pleasure to make cards for Crafty Individuals which were published in Die-Cutting Essentials 2.


✿✿✿

Serdecznie pozdrawiam i dziękuję bardzo za miłe słowa :) 
Thank you so much for stopping by :)
Joanna


18 comments:

  1. Karteczki są przecudne! Wcale mnie dziwi widok Twoich prac w prasie - w pełni na to zasługują :)

    ReplyDelete
  2. Piękne karteczki !!
    Gratuluję publikacji!!!

    ReplyDelete
  3. Kartki zwiewne i delikatne jak motyle! Gratuluję Asiu publikacji Twoich prac w fachowym czasopiśmie:)

    ReplyDelete
  4. Cudowne te karteczki. I oczywiście gratulacje z okazji publikacji :)

    ReplyDelete
  5. Kartki są przecudne. Gratuluję publikacji twoich prac w czasopiśmie.

    ReplyDelete
  6. Gratulacje, twoje karteczki i kwiaty są klimatyczne bardzo:)

    ReplyDelete
  7. Jeszcze raz Asiu serdecznie Ci gratuluję :) :) :)

    ReplyDelete
  8. Joasiu, stajesz się coraz bardziej sławna ;-)
    Gratulacje.

    ReplyDelete
  9. PIĘKNE,CUDOWNE, GRATULUJĘ!!!!

    ReplyDelete
  10. cudo ...i bardzo się cieszę bo Twoje kartki są OBŁĘDNE

    ReplyDelete
  11. Gratuluję publikacji:) po prostu pięknie:)

    ReplyDelete
  12. Śliczna i delikatna, a kwiaty zachwycają!

    ReplyDelete
  13. Both cards are fantastic Joanna, up to bits (love the fab addition of butterflies stamped and embossed on vellum)! And I can see your publication, so well done and well deserved, huge congratulations!!!! :) Love&Bises, Coco

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...