Wednesday 29 August 2012

Precious 'View-Master' Card

Ostatnio znalazłam ciekawą kartkę na stronie Splitcoaststampers 'View-Master' Card i spróbowałam zrobić taką ze zdjęciami naszego małego Skarbu (Precious).


Na zdjęciu u dołu starałam się pokazać jak zdjęcia się zmieniają ;)
Na kartkę dodałm trzy zdjęcia naszej córki. Jedno kiedy miała około roczku, drugie tak około dwóch lat i trzecie zrobione całkiem niedawno :)


A tutaj widać na zbliżeniu miejsce, gdzie obraca się kółko ze zdjęciami. Kółko połączone jest z bazą kartki ćwiekiem.


A na tym zdjęciu widać ukryte kółko. Kiedy już je złączyłam z bazą kartki, zakryłam ćwiek tak samo jak w kartce z poprzedniego postu, małym kółeczkiem, unikając okolic z ćwiekiem, tak aby mógł się on swobodnie poruszać.


Na kartkę dodałam stokrotkę, którą zrobiłam przy pomocy wykrojnika Spellbinders Daisy Heads die. Dodałam również moje ostatnio ulubione Shadow Flowers Spellbinders. Kartkę zrobiłam dla siebie, a tak mi się zachciało spróbować zrobić taką View-Master Card, przy okazji poszukiwania zdjęć na kartkę, spędziłam wieczór oglądając nasze stare zdjęcia :) Kartkę chciałabym wysłać na wyzwanie do scrapek.pl 'praca ze zdjęciem'.

Miłego wieczoru.
Dziękuję pięknie za miłe słowa o kartkach Telescopowych :)
Joanna

ps. 4.9.2012
Dziekuje :)


38 comments:

  1. Beautiful- love the idea of adding kids to the slideshow too (I usually see stamped images).

    ReplyDelete
  2. Pięknie i jak zwykle bardzo pomysłowo:)

    ReplyDelete
  3. No proszę, jak sobie cudnie wymyśliłaś ;)) Świetny pomysł i kapitalny prezent dla siebie ;))

    ReplyDelete
  4. Pomysl naprawde swietny!!!A pomysl z kartka dla siebie samej jeszcze lepszy:)

    ReplyDelete
  5. świetny pomysł, wykonanie perfekcyjne ;)

    ReplyDelete
  6. Joasiu kartka rewelacyjna i oczywiście świetnie zrobiona , pomysł ze zmieniającymi się zdjęciami super :-)
    pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  7. niesamowity pomysł, taki "kalejdoskop" zdjęć :))
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    ReplyDelete
  8. Tym razem - to mała gwiazdka zbiera wszystkie zachwyty-urocza córeńka- a zdjęcie gdy się uśmiecha.....

    ReplyDelete
  9. Super karteczka i super pomysl! Zdjecia tez przeurocze!

    ReplyDelete
  10. Masz głowę pełną wspaniałych pomysłów!

    ReplyDelete
  11. Świetny pomysł znalazłaś, a wykonanie przepiękne!

    ReplyDelete
  12. Masz talent do wyszukiwania w Internecie inspirujących kursów, kartka bardzo oryginalna, będzie fantastyczną pamiątką dla najbliższych.

    ReplyDelete
  13. fantastyczna i inspirująca karteczka świetny pomysł i wykonananie wspaniałe:)

    ReplyDelete
  14. Świetna forma i perfekcyjnie wykonana! To właściwie taki mini-albumik, nie?
    Przypomniało mi się, że mam w jednej książeczce o owadach w ten sam sposób pokazany cykl rozwoju stonki ;P

    ReplyDelete
  15. Cudeńko :) I jaki wspaniały pomysł na prezent lub zatrzymanie wspomnień :) Fantastycznie wykonane... no cudeńko :) Dawno nie zaglądałam do Ciebie, widział poprzednie posty... ciągle mnie zachwycasz :)

    ReplyDelete
  16. piekna i pomyslowa karteczka

    ReplyDelete
  17. Bardzo ciekawa ta forma i ślicznie wygląda :)Super Ci wychodzą te koliste karteczki :)

    ReplyDelete
  18. Wow, naprawdę bardzo mi się podoba :) Pomysł na karteczkę rewelacyjny...no i kwiatek - cudny jak zawsze :)

    ReplyDelete
  19. Świetny pomysł i piękna kartka! I jaki cudny prezent na przykład dla dziadków:).
    A tak w ogóle przypomniały mi się takie książeczki z moje dzieciństwa (czytaj stare:) z ruchomymi elementami. Zresztą teraz też są podobne.
    Te stokrotki które ostatnio robisz są śliczne!
    I dzięki wielkie, że tak mnie odwiedziłaś porządnie! Bardzo miło mi się czyta Twoje komentarze!!!!!
    A drożdżowe uwielbiam też pasjami!
    Buziaki wielkie dla całej Rodzinki (oczywiście ze szczególnym uwzględnieniem pięknej bohaterki albumiku!).

    ReplyDelete
  20. Joanno :) kartka znakomita! a uśmiech Twojej Córci potrafi na dobre rozbroić :)

    ReplyDelete
  21. Hallo
    Johanna,
    gefällt mir Super gut.

    Liebe Grüße
    Ursula

    ReplyDelete
  22. Asiu Ty masz świetne pomysły na swoje kartki:)Jest super:)

    ReplyDelete
  23. Ale cudeńko! Świetny pomysł ze zdjęciami i pamiątka fajna;) A córeczka piękna- po Mamusi:)

    ReplyDelete
  24. Niesamowity pomysł i wykonanie oczywiście :) Śliczna kartka - wspaniała pamiątka :))

    ReplyDelete
  25. Taka karteczka to wspaniała pamiątka i piękny prezent dla kogoś z rodziny.
    Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam Kaśka

    ReplyDelete
  26. Asiu dawno u Ciebie nie byłam, to wina mojego wakacyjnego lenistwa. Obiecuję się poprawić i regularnie bywać u Ciebie. Wszystkie Twoje prace są przecudne, cieplutko pozdrawiam.

    ReplyDelete
  27. jest śliczniutki pozdrawiam ciepluteńko

    ReplyDelete
  28. Ale super pomysł ! jestem zachwycona :) Dziękuję za udział w wyzwaniu scrapek.pl

    ReplyDelete
  29. Und wieder so eine schöne Idee...
    Das ist klasse geworden.
    Und ein süßes Kerlchen, der Kleine :-)

    Ganz liebe Grüße

    ReplyDelete
  30. wow,absolutnie mnie zaskoczyłaś! nie widziałam jeszcze takiej kartki! świetny pomysł i zawsze perfekcyjne wykonanie:)

    ReplyDelete
  31. Przedni pomysł z taką kartką!Może być pamiątką dla nas lub prezentem dla bliskich.Joasiu,masz zaskakujące pomysły!Pozdrawiam

    ReplyDelete
  32. Pomysł świetny, że nie wspomnę o rewelacyjnym wykonaniu...
    Cieszę się,że drobiażdżki dotarły :)

    ReplyDelete
  33. Asiu ale cudeńko stworzyłaś! Karteczka jest świetna :)

    ReplyDelete
  34. Świetny pomysł na karteczkę kalejdoskop... może też być zmienną ramką

    ReplyDelete
  35. Such a beautiful beautiful interactive card. I love interactive cards and have many on my blog but not one as beautiful as this!!
    Cheers
    Dr Sonia
    Cards Crafts School Projects

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...